Daisypath Anniversary tickers

Saturday 5 November 2011

Dugaan :)

Selamat Hari Raya Aidiladha u all..alhamdulillah tahun ni Allah masih memberi aku dan kalian kesempatan untuk menyambut hari yang bermakna ini..sempena 'korban' juga, aku ingin menceritakan sebuah kisah yang bagi aku agak berat untuk aku jalani. sepanjang kehidupan aku..benda yang sama aku alami..kekadang aku juga mengeluh, tetapi aku sering mengingatkan diriku bahawa ade orang yang lebih susah dari diriku...ade orang lebih berat ujiannya..hanya itu saja yang meguatkan diriku...sejak aku kecil lagi, aku tiada kawan rapat. aku tiada kawan yang sentiasa dengan aku..sehingga kini aku juga seperti itu..sukar untuk aku jelaskan bagaimana aku jalani hidupku..hanya Allah saja yang tahu perasaan ku...hidupku sering dikelilingi fitnah..dari saudara mara, kawan dan lain2..yea, aku tabahkan juga hati agar bersabar...'afif tidak pernah putus menasihati ku agar bersabar dan tabah hadapi segala..masalah yang sama akan berlaku..heran aku dibuatnya..pelbagai fitnah yang mereka lontarkan..aku redha..kerana aku yakin...sekarang ALLAH bayar cash...manusia, mudah membuat spekulasi tanpa selidik..itulah lumrah manusia..kadang ade juga manusia yang susah ditegur...hanya dirinya saja yang betul..terima kasih Ya Allah engkau berikan daku ujian..dengan ujian ini lah dapat mengukur keimanan dan ketaqwaan kepadaMu Ya Allah...abang, terima kasih ye sebab sanggup bantu, beri pandangan dan pelbagai cara abang sejukkan hati rin..terima kasih sayang...


No comments:

Post a Comment