Daisypath Anniversary tickers

Saturday 26 November 2011

~DIA~

Salam, dah lama xjenguk blog ni. ok sekarang ni aku terlalu obses dengan seorang artis muslimah yang aku kagumi. rupa paras nya cantik, sikap dan tingkah lakunya juga cantik. setiap hari aku muhasabah diri agar aku sentiasa berhati-hati dengan fesyen. risau pula jika terlebih berfesyen. risau juga tidak kena atau tidak sesuai. tetapi biar fesyen ketinggalan zaman, agar esok di akhirat kite tidak ketinggalan, i'Allah. setiap percakapnnya lemah lembut dan die juga berfikir sebelum berbicara. ok sekarang aku memang iri hati. xsalah kan kita iri hati dengan benda yang baik? sahabat2 ku sekalian, sama2 lah kite berubah menuju kebaikan, sekarang susah utk dapat perempuan yang berpakaian sepenuhnya menutup aurat. aku juga tergolong dalam wanita yang kadang2 alpa dengan aurat. i'Allah, di akhirat kelak, tiada sikit pun keaiban kite terbuka. ok di sini aku sertakan gambar seorang wanita yang memang aku kagumi dan i'Allah aku juga cuba untuk berubah menjadi lebih baik, InsyaAllah :)


No comments:

Post a Comment